Foursquare


Foursquare paskyros vystymas

foursquareFoursquare socialiniu tinklu naudojasi 20 milijonų žmonių ir 750 tūkstančių kompanijų visame pasaulyje. Naudodamas geopozicionavimo funkciją Foursquare gali reikšmingai padėti, siekiant marketingo tikslų. Marketingas socialiniame tinkle apima darbą su kompanijomis, turinčiomis pavienius prekybos objektus (parduotuvės, kavinės, barai) bei darbą su stambiais prekės ženklais, vykdančiais veiklą visame pasaulyje.

Stambūs prekės ženklai gali naudoti dešimtis efektyvių ir nemokamų instrumentų Foursquare socialiniame tinkle.

1. Puslapiai. Puslapis Foursquare atlieka tą pačią funkciją, kaip ir bet kuriame kitame socialiniame tinkle – pateikia vartotojui informaciją apie puslapio savininką ir atlieka tarpininko funkciją su savininko kontaktais. Tačiau puslapyje taip pat yra talpinama visa eilė ženkliukų (badges), kuriuos gauna vartotojai, pasižymėję skirtingose vietose.

2. Mygtukas „Išsaugoti“. Prekės ženklų atstovai gali lengvai dalintis patarimais su vartotojais dienoraščio arba tinklapio pagalba, išsaugodami papildytą informaciją Four square.

3.   Mygtukas „Sekti“ atitinka Facebook mygtuką „Patinka“. Palengvina vartotojo ryšį su prekės ženklo puslapiu.

4. Partnerystės ženkliukai. Marketingo sėkmė nemaža dalimi priklauso nuo ženkliukų, nes vartotojai varžosi dėl jų gavimo. Vadinasi, prekės ženklai, išleisdami papildomus ženkliukus, gali pritraukti naujų vartotojų. Pažymėkime, kad prekės ženklo atstovai ne tik moka apie 20 tūkstančių dolerių už ženkliuką, bet ir kruopsčiai derina jo dizainą su Fours quare  atstovais. Taip pat reikšmingas faktorius yra ženkliuko skleidžiama informacija (jo pasiekiamumas) bei vartotojų skatinimas.

5.API platforma suteikia puikių galimybių prekės ženklams ir jų vystytojams: virš 10000 kūrėjų vysto socialinio tinklo infrastruktūrą.

Foursquare  instrumentai smulkiajam verslui

Fours quare  platforma smulkiajam verslui suteikia galimybę verslininkams palaikyti ryšį su savo klientais. Ji yra nemokama ir pateikia visą eilę nemokamų instrumentų.

1. Naujo objekto kūrimas. Tikėtina, kad jūsų įstaiga jau buvo pažymėta Four square lankytojų. Tačiau, jeigu taip nėra, jūs galite ištaisyti padėtį, apsilankę Foursquare.com.

2. Skatinimų sistema. Socialinis marketingas yra patogus tuo, kad pasižymi lanksčia vartotojų skatinimo sistema. Kavinės ir parduotuvės suteikia vartotojams nuolaidas arba nemokamas prekes už atitinkamą apsilankymų skaičių.

3. Stebėjimo panelė leidžia efektyviai dirbti su duomenimis: jūs galite stebėti ne tik jūsų lankytojų skaičių, bet ir jų amžių. Tai suteikia galimybes kokybiškai vykdyti marketingą.

Pažymėkime, kad netolimoje ateityje ženkliukai nebebus vienintelis mokamas Four square instrumentas – pasirodys mokami reklaminiai skelbimai, kurie turės glaudų ryšį su vartotojų skatinimo sistema. Marketingas Foursquare bus pagrįstas ne tik vartotojų skatinimu už atitinkamų vietų lankymą, bet ir apsilankymo trukme bei kitomis socialinėmis metrikomis.

Foursquare – socialinis tinklas, turintis didžiulį potencialą marketingui, todėl negaiškite laiko ir registruokitės Foursquare.

Palikti paraišką

Pasirinkite paslaugą:

El.Pašto adresas:

Interneto svetainė

Jūsų Pranešimas

 foursquare paskyros vystymo kainos paskaičiavimui jūs galite mūsų tinklapyje arba kreipdamiesi komercinio pasiūlymo į mūsų pardavimų vadybininkus.