SMM (socialinis marketingas) – tai yra darbų kompleksas, skirtas sąveikai su tiksline auditorija skirtingų socialinių servisų pagalba: socialiniai tinklai, forumai, dienoraščiai (blog‘ai), nuotraukų ir vaizdo hostingai ir kt.
Vartotojų nuomonės apie produktą/prekės ženklą gerinimas
Santykių su vartotojais stiprinimas
Kokius instrumentus mes naudojame
Kompanijos atstovybės įkūrimas ir palaikymas socialiniuose tinkluose
Tinklapio optimizavimas jo vystymo socialiniuose tinkluose (SMO)
Kompanijos dienoraščio (blog‘o) kūrimas ir pildymas
Darbas forumuose: organizavimas ir dalyvavimas diskusijose, „nuomonių lyderių“ pritraukimas
Virusinio turinio kūrimas
Santykių su visuomene (PR) medžiagos platinimas tinkle ir kita.
Kodėl tokia reklama efektyvi
Vietas formuoja patys vartotojai. Jūsų klientai patys pasirenka vietas, kur jie dalinasi įspūdžiais apie jūsų prekės ženklą, servisą, produkciją. Mūsų užduotis – nustatyti jūsų tikslinės auditorijos vietas ir užmegzti su ja dialogą, užsitarnauti jos pasitikėjimą. Tuo būdu mes užtikrinsime, kad laiku gausite grįžtamąjį ryšį iš jūsų klientų ir nukreipsime diskusijas tikslingu keliu.
Aukštas pasitikėjimo lygis. Potencialūs pirkėjai pasitiki vieni kitų nuomonėmis labiau negu reklamos patarimais. Mūsų užduotis – neįkyriai pristatyti produktą/prekės ženklą, papasakoti apie jo privalumus, įspėti apie galimus trūkumus ir paskatinti auditoriją diskusijoms. Tuo būdu mes įtakojame auditorijos nuomonę, formuojame prekės/paslaugos paklausą. Tai suteiks jums galimybę „susidraugauti“ su jūsų klientais.
Mes ne reklamuojame, bet rekomenduojame. Informacijos apie produktą/prekės ženklą platinimas socialinėje žiniasklaidoje yra ne reklaminio, bet patariamojo pobūdžio. Taip mes motyvuojame jūsų potencialius klientus atkreipti dėmesį į jūsų kompaniją, skatiname prekės ženklo atpažinimą. Jūsų potencialiems klientams mes ne reklamos kūrėjai, bet draugai.
Rezultate Jūs gausite:
Prekės ar paslaugos paklausos padidėjimą, pardavimų augimą
Greitą grįžtamąjį ryšį iš jūsų auditorijos, pasieksite „iš lupų į lupas“ efektą
Galimybę atlikti įvairius marketinginius tyrimus be didelių sąnaudų
Kompanijos santykių su visuomene (PR) medžiagos citavimą, svetainės lankomumo augimą, tinklapio peržiūrą ne pagal paieškos rezultatus.
Kaina ir atlikimo terminai
Prekės ženklo populiarinimo socialinėje žiniasklaidoje strategijos kūrimo terminas apima 3-7 dienas, Terminas priklauso nuo projekto sudėtingumo. Projekto kainą sudaro atskirų darbų suma pagal patvirtintą strategiją.
Jūs visada galite kreiptis pagalbos į vadybininką, pasinaudoję bet kuriuo susisiekimo būdu, nurodytu mūsų tinklapyje.
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.SutinkuPrivatumo politika
Socialinis marketingas
SMM (socialinis marketingas) – tai yra darbų kompleksas, skirtas sąveikai su tiksline auditorija skirtingų socialinių servisų pagalba: socialiniai tinklai, forumai, dienoraščiai (blog‘ai), nuotraukų ir vaizdo hostingai ir kt.
Internetinis marketingas sprendžia sekančias užduotis socialinėje žiniasklaidoje:
Kokius instrumentus mes naudojame
Kodėl tokia reklama efektyvi
Rezultate Jūs gausite:
Kaina ir atlikimo terminai
Prekės ženklo populiarinimo socialinėje žiniasklaidoje strategijos kūrimo terminas apima 3-7 dienas, Terminas priklauso nuo projekto sudėtingumo. Projekto kainą sudaro atskirų darbų suma pagal patvirtintą strategiją.