Socialinis marketingas


SMM (socialinis marketingas)  – tai yra darbų kompleksas, skirtas sąveikai su tiksline auditorija skirtingų socialinių servisų pagalba: socialiniai tinklai, forumai, dienoraščiai (blog‘ai), nuotraukų ir vaizdo hostingai ir kt.

facebook twitter instagram youtube vkontakte foursquare
Facebook Twitter Inastagram YouTube Vkontakte Foursquare

Internetinis marketingas sprendžia sekančias užduotis socialinėje žiniasklaidoje:

  • Produkto/prekės ženklo populiarinimas
  • Vartotojų nuomonės apie produktą/prekės ženklą gerinimas
  • Santykių su vartotojais stiprinimas

Kokius instrumentus mes naudojame

  • Kompanijos atstovybės įkūrimas ir palaikymas socialiniuose tinkluose
  • Tinklapio optimizavimas jo vystymo socialiniuose tinkluose (SMO)
  • Kompanijos dienoraščio (blog‘o) kūrimas ir pildymas
  • Darbas forumuose: organizavimas ir dalyvavimas diskusijose, „nuomonių lyderių“ pritraukimas
  • Virusinio turinio kūrimas
  • Santykių su visuomene (PR) medžiagos platinimas tinkle ir kita.

Kodėl tokia reklama efektyvi

  • Vietas formuoja patys vartotojai. Jūsų klientai patys pasirenka vietas, kur jie dalinasi įspūdžiais apie jūsų prekės ženklą, servisą, produkciją. Mūsų užduotis – nustatyti jūsų tikslinės auditorijos vietas ir užmegzti su ja dialogą, užsitarnauti jos pasitikėjimą. Tuo būdu mes užtikrinsime, kad laiku gausite grįžtamąjį ryšį iš jūsų klientų ir nukreipsime diskusijas tikslingu keliu.
  • Aukštas pasitikėjimo lygis. Potencialūs pirkėjai pasitiki vieni kitų nuomonėmis labiau negu reklamos patarimais. Mūsų užduotis – neįkyriai pristatyti produktą/prekės ženklą, papasakoti apie jo privalumus, įspėti apie galimus trūkumus ir paskatinti auditoriją diskusijoms. Tuo būdu mes įtakojame auditorijos nuomonę, formuojame prekės/paslaugos paklausą. Tai suteiks jums galimybę „susidraugauti“ su jūsų klientais.
  • Mes ne reklamuojame, bet rekomenduojame. Informacijos apie produktą/prekės ženklą platinimas socialinėje žiniasklaidoje yra ne reklaminio, bet patariamojo pobūdžio. Taip mes motyvuojame jūsų potencialius klientus atkreipti dėmesį į jūsų kompaniją, skatiname prekės ženklo atpažinimą. Jūsų potencialiems klientams mes ne reklamos kūrėjai, bet draugai.

Rezultate Jūs gausite:

  • Prekės ar paslaugos paklausos padidėjimą, pardavimų augimą
  • Greitą grįžtamąjį ryšį iš jūsų auditorijos, pasieksite „iš lupų į lupas“ efektą
  • Galimybę atlikti įvairius marketinginius tyrimus be didelių sąnaudų
  • Kompanijos santykių su visuomene (PR) medžiagos citavimą, svetainės lankomumo augimą,  tinklapio peržiūrą ne pagal paieškos rezultatus.

Kaina ir atlikimo terminai

Prekės ženklo populiarinimo socialinėje žiniasklaidoje strategijos kūrimo terminas apima 3-7 dienas, Terminas priklauso nuo projekto sudėtingumo. Projekto kainą sudaro atskirų darbų suma pagal patvirtintą strategiją.

Jūs visada galite kreiptis pagalbos į vadybininką, pasinaudoję bet kuriuo susisiekimo būdu, nurodytu mūsų tinklapyje.